Sărbătoare

În astfel de momente regret cel mai tare faptul că nu am o conexiune la internet pentru a împărtăşi toată fericirea cu cei care comentează pe blog. Toastând de la monitor la monitor, vă mulţumesc tuturor celor care m-aţi susţinut prin cuvintele de încurajare, criticile şi sugestiile voastre.

Acum trei ani, acea femeie timidă, cum eram eu în trecut, a deschis acest spaţiu virtual pentru a-şi povesti realitatea, cu mai multă neîncredere decât siguranţă. Îmi aduc aminte îndoiala iniţială a cititorilor, scepticismul unora, eticheta de Securitate sau CIA care mi-a fost atribuită de unii şi piedicile de pe drumul spinos al exprimării opiniei. Din 2007 până acum simt că am trăit şase sau şapte vieţi deodată, pline de împliniri dar totodată marcate de constrângerea neîncetată a aparatului represiv care nu doarme niciodată.

Pentru că am totuşi un optimism cronic, voi sublinia doar motivele de satisfacţie: dezvoltarea blogosferei alternative, spărturile care au apărut în zid, Podcastul pe care l-am inaugurat acum câteva săptămâni şi toate mesajele de felicitări pe care le-am primit pentru World Press Freedom Hero Award al Institutului Internaţional de Presă şi, marea surpriză a anului 2010, Premiul Prinţul Claus. (traducere de Laura Dănescu)

Lasă un răspuns

